tisdag 7 juni 2011

Träning

Nu är det dags att gå från jobbet och jag styr stegen mot gymmet. Inget pass idag utan jag ska gymma för andra gången sen jag köpte kortet i början av året - kommer jag kunna puscha mig själv tillräckligt?

Just nu har jag inte särskilt bra kondition och målet är därför att förbättra denna. Tanken är att jag ska köra 20 min på trappmaskinen. Från den kan man nämligen se ner till grupp-pass-rummet och jag kan då studera Step-passet - för att se om jag vågar testa det nästa vecka ; ) Ska nog köra ytterligare lite kondition (ej löpband) och avsluta med lite styrka.

Motivationen för att ta mig till gymmet är att jag ska hem till älsklingen och mysa efteråt. Jag känner mig så nöjd och glad med mig själv när jag tränat och vem vill inte träffa sin pojkvän när man känner så? =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar