måndag 13 juni 2011

Sommarlov!

Blev inget bloggande igår eftersom jag hade lite för mycket att göra. Min uppsats som jag klagat över den senaste tiden skulle lämnas in - vilket jag gjorde så nu är det sommarlov! =D

Firade lite igår genom att åka till ett urmysigt stenbrott och bada - och då menar jag bada på riktigt! Vi kunde ligga i i säkert tio minuter och det var riktigt skönt.

Grattis till mig!



Försökte demonstrera den goda kladdkakan vi åt, men kameran valde att fokusera på gräset... ; )

3 kommentarer:

  1. Låter härligt!

    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Det där såg ju jättemysigt ut!! Vad ligger det?

    SvaraRadera
  3. Tackar!

    Det underbara badstället ligger på väg mot Norrtälje (från Sthlm) i närheten av Riala. De exakta koordinaterna behåller jag dock för mig själv eftersom vi gärna fortsätter vara ensamma där ; ) !

    SvaraRadera