lördag 4 juni 2011

Sommarlov my ass!

Har under våren tagit två högskolekurser på distans och skrev mitt sista prov för snart en månad sen. I början av veckan fick jag dock reda på att vi (ja, vi hade ett grupparbete fast vi pluggade på distans) måste komplettera vår uppsats och har tills nästa söndag på oss. Snacka om att förstöra sommarfeelingen. Det värsta är att vår uppsats hade kunnat vara så jäkla mycket bättre om vi inte valt att skriva om min "partners" f.d. jobb. Hon hade nämligen väldigt svårt för att förklara saker och få ur sig någon vettig information och jag (yes, JAG skrev typ 95 % av vårt arbete) kunde därför inte förklara allt som vi borde ha gjort.

Har jag sagt att jag HATAR grupparbeten?!?!?

Vem gör inte det liksom? De lata jävlarna som bara glider fram på andra ambitiösa människor antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar