tisdag 21 juni 2011

Beach 11

Självfallet (säger jag med en pessimistisk ton) var bikinin jag hade tänkt prova igår helt slut på Åhléns och jag fick därför gå tomhänt därifrån. Ska kolla i något annat Åhléns-varuhus om jag får möjlighet men jag brukar ju inte ha tur vad det gäller saker jag vill ha... Så, ledsen och besviken gick jag ner i tunnelbanan men missade tuben precis. 7 min tills nästa skulle gå (väldigt lång tid i rusningstrafik) och jag passade därför på att springa upp till H&M bara för att kolla om de kanske, kanske hade den baddräkten jag ville ha. Och mot alla odds fanns den i min storlek i en av butikerna!! Glad som en lärka sprang jag ner till tuben igen och hann med den precis - tur det för nästa gick om 12 min......

Vad tycks?

Bild från hm.com/sv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar