onsdag 8 juni 2011

ARG!

Idag är inte min dag... När jag kom fram till blodcentralen visade det sig att jag inte får ge blod eftersom jag håller på att göra en rotfyllning i tanden (som om inte det är jobbigt nog?) och jag hade därför åkt dit i onödan. När jag kommer ut ser jag min buss åka iväg precis och när jag kommer hem luktar kylskåpet pyton för att ingen orkat slänga en gammal kycklingsallad. Humöret i botten och ingen motivation what so ever!

Unnade mig därför lite myspys på altanen samt lagade en god middag. Nu har jag packat träningskläderna inför imorn samt gjort en matlåda och känner mig därför något mer nöjd med mig själv. Kollar även på 5:an där de visar ett brittiskt BB med alla mammor som snart ska föda - har gett mig en del skratt tack vare intressanta karaktärer!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar