onsdag 8 juni 2011

Romantisk lunchdejt

Tända ljus, musik och Lady & Lufsen tänker ni - men oj, vad fel ni har!

Kände att jag behövde komma bort lite från jobbet på lunchrasten och övertalade därför älsklingen att hälsa på mig i närheten av jobbet. Hade redan köpt mat så värmde den i lunchmatsalen och gick ut för att möta älsklingen. Väl utanför dörren regnade det ju! Inte så att det duggade små, fina droppar utan himlen öppnade sig verkligen! Som tur är mötte jag två snälla kollegor på väg tillbaka från deras lunch så jag fick låna ett paraply av dem. Jag och pöjken hade planerat en mysig lunch på en filt i gräset men istället spenderade vi den på tunnelbanestationen - ända stället vi kunde sitta inomhus. Verkligen romantiskt!

Tur att jag har en så underbar pojkvän som ställde upp för mig i alla fall <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar