onsdag 8 juni 2011

Studenttider

I dessa dagar är jag extra lycklig över att jag bor i Stockholm där vi har en sån underbar studentkultur. Vore jag tillräckligt gammal för att inte ha upplevt den själv, hade jag väl hatat den som alla andra gamlingar. Men nu råkar det vara så att jag tycker flak, ölkastning och allt som hör där till är heeelt underbart! Jag blir nästan lite gråtfärdig när jag ser flaken rulla förbi utanför kontorsfönstren.

Hoppas ni har en underbar dag alla studenter!!!

Bjuder på en snyggisbild från mitt plakat:



Nu ska jag strax iväg och ge blod för första gången. Testade mitt blod för ett tag sedan och jag har blodgrupp 0+ vilket gör att jag kan ge till de flesta. Eftersom det råder akut blodbrist nu råder jag er att göra det samma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar