torsdag 2 juni 2011

Sol!

Idag firar vi Kristi himmelsfärd (hur nu det brukar firas..?) och jag är därför ledig från jobbet =D Hade planerat en lååång dag på altanen och bara steka för att hinna få så mycket färg som möjligt. Men tji fick jag för när jag vaknade imorse var det ju helt molnigt. Jag och älsklingen väntade tappert på solen och tillslut kom den! Har därför spenderat i alla fall tre timmar på altanen. Bara läst, lyssnat på Christer (sanning eller bullshit - jag var ganska bra), löst korsord och troligtvis sovit en stund också. Ledighet när den är som bäst!

Hann även med en kort runda ner till centrum, köpte en långklänning faktiskt. Mode är inte riktigt min grej så jag är förvånad att jag hoppar på en fluga samma år som den kom (inte exakt samma kanske.. men nästan)... Visar sen!

Jag och älsklingen tog en promenad i väntan på solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar