måndag 30 maj 2011

Vilken morgon!

Har haft en underbar helg med en lyckad studentfest som jag hade tänkt att skriva om i helgen. Hade även tänkt visa lite bilder men min dator valde att inte samarbeta och det gick därför inte så bra....

Så istället för att berätta om helgen måste jag beklaga mig något över denna morgon! Började med att jag igårkväll satte väckarklockan på 06.45. Imorse vaknar jag dock 7.51 och inser att jag satt väckning för på fredag..... 8.02 står jag ändå vid busshållplatsen - helt i onödan eftersom två bussar är inställda och det kommer en buss först kvart över åtta (notera att jag börjar jobba 8.00). När jag väl kommer till tuben missar jag den precis och får vänta 4 min till nästa - trots att det går två linjer = maximal otur. När jag väl kommer fram till jobbet måste jag köpa frukost. Självfallet har de flyttat mackorna till ett nytt ställe vilket innebär att jag spenderar ytterligare fem min på Hemköp... Jag kom till jobbet tjugo i nio, toppenmorgon!

Om det fortsätter så här är jag ju verkligen glad att jag ska till tandläkaren i eftermiddag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar