torsdag 19 maj 2011

Myskväll

Hej hopp!

Efter en väldigt jobbig färd från sängen till skrivbordet sitter jag nu äntligen framför datorn. Har träningsverk i alla tänkbara muskler och att resa mig upp från sängen var därför något högst obekvämt.

Afrodansen gick helt ok ändå. Lärde mig stegen ganska bra (min koordination är under all kritik) och körde helt slut på mig själv. Har dessvärre inte riktigt samma gung och feeling som jag antar riktiga afrikaner har, men jag fick hur som helst en väldigt bra träning!

Nu har jag ätit middag och säsongens första jordgubbar till efterrätt. Min egna gubbe väljer att kolla fotboll medan jag hellre skulle se något mer underhållande (jag älskar fotboll - men Bajen i Superettan..?? Inte så kul). Får se vem som vinner kampen om fjärrkontrollen!

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar