torsdag 19 maj 2011

Afro

Sitter på jobbet nu och äter en yoghurt - måste komma ihåg att dricka vatten också! Ska snart iväg på träning och de senaste gångerna har jag fått något slags blodsockerfall eller nått ca 45 min in i passet vilket gör att jag inte klarar av att stå upp, skulle helst vilja undvika det idag.

Igår körde jag bodypump för första gången på ca 3 veckor. För er som inte vet vad bodypump innebär så är det ett pass där man använder skivstång och kör styrka i 55 min - väldigt jobbigt, asnice! Jag har hur som helst grov träningsverk i benen idag vilket gör mig något nervös inför kvällens pass. Ikväll ska jag testa på passet "afro" för första gången. Har ingen aning om vad det innebär så ska bli spännande!

Ska snart dra, börjar om 40 min!... Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar